2010. február 25., csütörtök

Újra iskolában!

Attilámmal jelentkeztünk még január végén egy Uniós támogatású tanfolyamra nonprofit-ügyintézőnek amihez be kellet regisztrálni a munkaügyi központba is mint álláskereső és be kellet utána adni a jelentkezési lapot amire rá kellet írni az indokot is ,hogy miért szeretnénk ,hogy támogassák.Február elején telefonáltak először nekem ,hogy én bekerültem és mehetek felvételi tesztet írni,de Attila csak tartalékos ként.Ez azt jelenti,hogy ha valaki kiesik akkor kerülhet be ő is.Ez eléggé elszomorított mindkettőnket,de 1-2 nappal később próbálták hívni Attilát is ,de Ő épp a tetkó stúdióban volt és nem hallotta a telefont ezért engem hívtak ,mert tudták ,hogy együtt jelentkezünk és mondták ,hogy bejutott,mert kieset valaki.Ennek nagyon megörültünk ,hogy mégis sikerült együtt bejutni .Február 8.-án be kellett mennünk a munkaügyi központba aláírni egy papírt és 9.-én kellett menni írni egy felvételi tesztet.Ez a teszt igazából egy IQ teszthez hasonló volt,volt matek része aminek Attila nem örült és volt nyelvtan része aminek én nem örültem.Mondták,hogy majd értesítenek ,hogy sikerült-e a teszt.Kb egy héttel később telefonáltak is ,hogy mindketten mehetünk.Előtte egy szerződést is alá kellett írni és február 24.-én indul a tanfolyam.Az első 3 nap az csapatépítő tréningből áll.Ebből már 2 napon túl vagyunk.Számomra kicsit nehezebben mennek a feladatok mert kényelmetlenül érzem magam ,ha 2-3 embernél többen nézik mit mondok,de azért sikerült és nagyon jól éreztük magunkat.Még csak 2 napja ismerjük egymást a csoporttársakkal ,de már nagyon jól összeszoktunk.Én vagyok a legfiatalabb a csoportba ,de 50 éves korig minden korosztályból vannak.Szerintem nagyon jó csapat lesz és tudjuk majd segíteni egymást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése