2010. november 11., csütörtök

Ízületi fájdalom!

Tegnap már éreztem az ízületeimet,hogy bántja a kemo. Olyan érzés mint amikor zsibbad és ezt éreztem a bokámban ,térdemben ,csuklómban és vállamban....gyakorlatilag minden ízületemnél. Ma hajnalban kb fél 2-kor belenyilallt és mikor kimentem a mosdóba majdnem nem tudtam visszajönni mert alig tudtam ráállni és onnantól nagyon nyílalt.Csak úgy volt jó amikor hason fekve ,kinyújtott lábbal feküdtem és nem mozgattam....amikor megnyugodott teljesen mozdulatlanul.Reggel vettem be egy fájdalomcsillapítót amit erre írtak fel még 3 éve és azóta is szoktam szedni mikor fáj a csípőm.

Holnap reggel megyek a bizottság elé a rokkant nyugdíjammal.Remélem nem veszik vissza a százalékom ,bár biztos nem így hogy még kemo alatt állok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése