2010. december 17., péntek

Újabb műtét!

Tegnap voltam a Női Klinikán beszélni a dokival aki műtött szeptemberben. Először az én dokimhoz mentem és ő mondta ,hogy menjek át az I ambulanciára mert ott van a doki. Bejelentkeztem ,hogy tudják ,hogy ott vagyok és vártam. Később az én dokim jött ki és mondta ,hogy várni kell mert a műtőben van a doki.Meglepődtem mikor az én dokim jött ki és gondolom közben várják az onkológián is ahol én is szoktam ő meg itt rendelt. Mikor megjött a doki odajött hozzám és mondtam neki miért jöttem.Mondtam,hogy hoztam a CT eredményt.Ezután ismét várni kellett. Mikor bementem hozzá megnézte a CT eredményt és írt egy véleményt.Mondta ,hogy akkor január elején belenéznének a hasamba,de előtte még meg szeretné nézni a hasam ultrahanggal.Megnézte és azt mondta nem lát semmi változást.Amíg öltöztem hívta az én dokim és mondta ,hogy néztek tumormarkert és mondta ,hogy most az érték 50 körül van .Megkaptam a beutalókat is a műtéthez és mondta ,hogy írjak rá egy emailt hogy kérjen időpontot Kecskeméten .Még a pontos időpontját nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése