2012. április 23., hétfő

Sebészeten!

Bementem újra a sebészeti klinikára ahhoz az orvoshoz akit ajánlott sógornőm ,hogy megkérdezzem tőle is ,hogy nem e lehetne valamit csinálni a sérvemmel.A doki nagyon rendes volt ,megvizsgálta a hasam és mondta ,hogy kéne egy papír az onkológustól ,hogy lehet műteni és az utolsó Ct eredményt is látni szeretné és oda is adtam neki a papírt.Mondta,hogy elég kockázatos a műtét ,de előtte mindenképp szeretne látni egy friss labort és Ct eredményt.Mondta,hogy előbb azt kell megszüntetni ami miatt ott van a hasamban a folyadék.Leült az asszisztensnőhöz és beszélgetett egy doktornővel aki utána míg a doktor úr diktálta a diagnózisom addig odajött és megkérdezte ,hogy mi nem találkoztunk 2007-ben?Én mondtam ,hogy de igen ön műtött akkor.Elkezdtünk beszélgetni a problémámról ,hogy nem e tudom ,hogy kivették e a hashártyát mert most pontosan nem tudom ,hogy az okozhatja vagy annak a hiánya okozhatja a folyadékot a hasamban.Mondtam neki ,hogy minden Ct azt írja hogy az előzőhöz képest kevesebb lett és erre azt mondta ,hogy az jó.Kérdeztem azért ,hogy meddig lehet várni meddig nőhet a hasam ettől a folyadéktól ,erre mondta ,hogy hát határtalan ,mert most műtöttek egy illetőt akiben 13 l folyadék volt.Erre néztem egy nagyot ,de biztos kevesebb megint a folyadék csak hát tört magának utat és azért néz ki így.Nagyon kedves és rendes volt a doki ,egyből műtétről beszélt és nem küldött el hogy nem tud mit csinálni rögtön mint a másik doki.Utána át kellett mennem az onkológiára mert ott kaptam beutalót a Ct-re május 24.-én és a laborra meg a mellkasröntgenre.Az onkológus is kérdezte ,hogy még mindig ugyanazzal a sérvvel küszködök mint amihez kértem a papírt ,hogy műthető vagyok.Május végén ha meglesznek az eredmények akkor megyek vissza a sebészetre és remélem jó híreket mondanak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése