2012. június 14., csütörtök

Haladunk előre!!!

Múlthét hétfőn voltam a sebészeten a friss eredményekkel(Ct,labor,mellkas röntgen) és a sebész nagyon rendes volt és elmondta ,hogy ő sebészileg nem tudja megműteni a sérvemet mert nem tapadna meg a gondolom a háló amit beraknának meg hát a seb se gyógyulna így visszaküldött az onkológiára ,hogy ott kell kezelniük a folyadék okát.A ct eredményben az állt hogy jelentősen megnőtt a folyadék mennyisége a hasamban és számos 1 cm-nél kisebb nyirokcsomók vannak a mesenteriális zsírszövetben.Az onkológus először azt mondta ,hogy ezek a nyirokcsomók ott vannak eleve is a szervezetben és akkor nőnek vagy szaporodnak ,ha valami gond van(nem csak rosszindulatú dolog)és mondta ,hogy hát lehet hogy a víz is okozhatja ami a hasamban van.A sebész szerint pedig nem okozhatja azt a víz.Az onkológus azt mondta akkor hétfőn ,hogy majd csütörtökön lesz onkóteam és ott megbeszélik ,hogy milyen kezelés vagy csapolásra lenne szükségem és pénteken felhív.Hát nem hívott.Délig vártam és déltől megpróbáltam felhívni én de foglalt volt mikor már nem volt foglalt a telefon nem vette fel senki.Így idegeskedhetem hétfőig.Hétfőn úgy volt hogy személyesen bemegyek ,de gondoltam meg anyum is mondta ,hogy hát próbáljam meg felhívni.Fel is vette a doktornő és mondta ,hogy nem volt onkoteam azért nem hívott majd a héten csütörtökön lesz azaz ma és majd vagy ma vagy hétfőn felhív mert pénteken nem lesz bent.Ma már mikor azt hittem nem hívnak csörgött a telefonom és az asszisztensnő hívott ,hogy megvolt az onkóteam és úgy döntöttek a doktornő és a professzor,hogy egy számomra újfajta kemoterápiát kéne ,hogy kapjak (Azért új mert még ilyet nem kaptam) ami 5 napig tart hétfőtől péntekig és minden nap kapnék egy kemot, de előtte le kellene csapolni a hasamat.Kérdezte mikor kezdjék a kezelést én mondtam ,hogy minél hamarabb ezért mondta is hogy akkor előjegyez hétfőre ,hogy bemenjek a doktornőhöz a beutalókért mert kell labor meg ilyesmi.Az asszisztensnő mondta ,hogy akkor valószínűleg 25.-étől fog kezdődni a kezelés így lehet ,hogy a jövőhét folyamán megszabadulok a hatalmas hasamtól és végre nem kérdezik meg minden nap hogy mikorra vagyok kiírva szülni. A kemonak meg állítólag különös mellékhatása nincs és legalább 5 nap alatt túl leszek rajta így mire 30.-án megyünk Attila munkahelye által Gyulára a strandra már nem kell majd takargatnom a hasam és a kemon is túl leszek.Végre látjuk valahol az alagút végét!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése