2012. szeptember 27., csütörtök

5. Kemo

Túl vagyok a 3. kemo utáni kontroll vizsgálatokon(Ct,vérvétel) és a ct szerint van több valami lágy rész a méhem mögött de változatlan vagy csökkentek és mondta a doktornő ,hogy végül is erre kapom a kemot és valószínűleg ez termeli a folyadékot a hasamban.A tumorkerem is csökkent egy kicsit mert az utolsó alkalommal 109 körül volt most pedig 91.Mikor mentem az eredményekkel a doktornőhöz kérdeztem tőle ,hogy nem e lehetne újra csapolni a hasamat mert hát megint újratermelődött a folyadék és már öltözködni se tudok főleg ha bejön a hideg,mert a nadrág lecsúszik a póló és pulcsi fel és hát a látvány se szép de kényelmetlen viselet.Mondta a doktornő ,hogy igen persze kéri is az időpontot az ultrahangos csapolásra és a 4. kemom ahogy lement én pénteken hazamentem és hétfőn jöttem vissza a hascsapolásra. Kedden már haza is engedtek 6100 ml folyadékkal könnyebben ami sajnos elég gyorsan visszatermelődött mert már szombaton megkérdezték mennyi idős a baba :( Most mikor jöttem az 5. kemomra már avval fogadott a doktornő ,hogy megbeszélték a professzorral ,hogy ha lemegy a 6. kemo is utána lecsapolják ismét a hasam és közvetlenül kapok a hasüregbe is valami kemot ami a nővérek szerint hatásos szokott lenni ,hogy közvetlenül a hashártyát érje és hátha nem termeli már utána a folyadékot.Persze én mondtam ,hogy bármit csak eltűnjön a hasamról a pukli. Most is elég jól eltelt itt bent az idő ,mert holnap már mehetek haza.Nagyon jó a társaság ,jókat beszélgetünk. :):)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Bogszi!
    Mik történtek velet az utolsó bejegyzésed óta?
    Kérlek írj magadról mert sok erőt adsz ezzel másoknak!
    Remélem minden rendben van veled!
    puszi
    egy olvasód
    éva

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok Bogár Szilvia Bogszi 2013.07.12 .-én délután Angyalka lett s fentről vigyázz reánk.Búcsúztatása 2013.07.26.-án lesz délután 16 órakor.Aki olvasója volt ,szerette gyújtson egy szál gyertyát így emlékezettek rá

    VálaszTörlés