2011. május 29., vasárnap

Az orvos ismételten kedves hozzám állása!

Szerdán kellett mennem a hasi és kismedencei Ct-re aminek az eredményét másnap( csütörtökön ) délután 3-tól lehetett elkérni.Az eredmény szerint amit én értek belőle ,hogy folyadék van a hasamban ami a tüdő vonalánál van és így ott kevésbé légtartó a tüdőm.Ez megmagyarázza miért fulladok és miért érzem úgy hogy fel vagyok fújódva. A hasam olyan kemény mint a beton ,nem tudok menni,hajolni és szinte semmit mert egyből el kezdek fulladni (pontosabban kevésbé kapok levegőt és ez köhögő rohamot vált ki).Sajnos a csípőfájdalmam miatt sántítok és így elég érdekesen megyek és közben folyamatosan nyomódik a tüdőm valószínűleg és fulladni kezdek,ilyenkor néhány percig köhögök erőteljesen és utána minden jó.Valószínűleg ez a folyadék nyomhatja a gyomromat is mert alig tudok enni,mondjuk étvágyam sincs,de hamarabb érzem hogy tele vagyok és ha ilyen erős köhögő roham rám jön utána mindig liftezik az utolsó falatok.Ez mellett még van néhány 10-15 mm-es valamik a hasamban.Pénteken mikor mentem a dokihoz az eredménnyel oda adtam neki a tüdőgondozós leletemet is mert azon rajta van a mellkasröntgen mert amit aznap csináltak még nem küldték át.A doki szokás szerint annyit mondott ,hogy ez az eredmény nem jó és hogy meg kell csináltatni azt a mellkas Ct-ét amire a tüdőgondozóból küldtek és utána megbeszéljük a továbbiakat.A mellkas Ct-re június 22.-ére van időpontom és addig azt se mondja a doki hogy fulladj meg agy valami.Fent az osztályon mikor vették le a tumorkerhez a vért akkor beszéltem ott a nővérkével és ő is rázta a fejét ,hogy hihetetlen ez a felvilágosítás .Ő elolvasta a Ct eredményt én meg közben mondtam ,hogy fulladok és mondta ,hogy ez a folyadék miatt van,hogy ennyire.Azt mondta ,hogy gondolja hogy most se lehet egyszerű de ha rosszabbodik az állapotom akkor menjek vissza mert akkor le kell szívatni ezt a folyadékot.Nem tudom miért nem lehet most is csinálni valamit ,mert ez már elég borzasztó. Elküldtem annak a dokinak a Ct eredményt és a tüdőgondozós leletet aki műtött és megkértem szépen írja már meg nekem ,hogy mire számíthatok ,mert emez a doki nem mond nekem semmit régi jó szokásához híven.Remélem tud valamit mondani és neki jobban is hiszek.Most Attila 2 ismerőse próbál hamarabbira időpontot intézni a kapcsolataik révén ,remélem sikerül is és megtudjuk minél hamarabb mi van velem és megoldódik ez a fulladás,mert így igazából nem tudok csinálni semmit ,nem tudok menni sehova,de már a 4 fal közt is megörülök.Az a legrosszabb hogy feküdni se nagyon tudok csak úgy ha nem hajolok közben mert akkor már nyomódik a tüdőm és már fulladok is.Este is először szoktatnom kell magam a fekvéshez először háton utána fordulok a jobb oldalamra ,mert csak ezen az oldalamon tudok feküdni ,de azt is hosszas fulladás és köhögés után.Háton pedig nem tudok aludni egyáltalán. Van mikor egész éjjel köhögök és így zavarom Attilát is az alvásban és kell reggel mert 5.kor indul dolgozni.Most már nagyon jó lenne ha megoldódna ez a helyzet .

1 megjegyzés:

  1. Most csak Te számítasz kicsim,az alvás időm miatt ne aggódj!!Amíg a munkámon nem látszik addig nincs gond!El végzem a munkám rendesen! A hétvégén meg pihenek!Csak Te számítasz!!!!

    VálaszTörlés