2011. május 19., csütörtök

Mi jöhet még?

A kemo alatt is éreztem ,hogy a pulzusommal nincs valami rendben ,de ezt éreztem 4 éve is.A legnyugodtabb állapotban is 105 volt.Néhány hete elmentem a háziorvosomhoz és tüdőgyulladás tüneteivel kezelt meg mondtam neki ,hogy valamiért nagyon fulladok terhelésre(séta,lépcsőzés).Kaptam egy gyógyszert amitől ment a hasam és a pulzusomra is kaptam egy gyógyszert. Néhány nap múlva visszamentem ,hogy másik gyógyszert kérjek amitől nem megy a hasam. Vártam még néhány napot ,de a fulladás nem akart javulni sőt már a bal oldalamon feküdni se tudtam és tudok és mikor fulladok olyankor kezdek el köhögni.Éreztem ,hogy nem sokat hatott igazából a gyógyszer amit adott a doki a torkomban lévő lerakodásra ,mert nehezen szakadt fel még mindig.Visszamentem és elmondtam a dokinak ,hogy nem javul a fulladás és már rosszabb mert köhögök nagyon mikor fulladok és hát már az sem mindegy hogy fekszem ,mert fulladni kezdek ill hát úgy érzem mintha nem úgy kapnék levegőt mint ahogy kéne.Erre ő elküldött a tüdőgondozóba sürgősségi beutalóval ,de ott elzavartak mert nem volt valami pecsét a beutalón és én is odaírhattam azt hogy sürgős.Nyomtatva volt és átírták pirossal ,hogy észrevegyék,de mellette minden pecsétje rajta volt a dokimnak.Így másnap visszamentem a dokimhoz hogy nyomjanak már a sürgős feliratra is egy pecsétet.Ekkor már fogadtak.Csináltak egy mellkas röntgent és légzés vizsgálatot. Utána egy asszisztensnővel kellett beszélnem ő írta le a tüneteket és amire a dokinak szüksége lehet.Elmondtam ,hogy 2 hete tüdőgyulladás tüneteivel kezeltek és le is írta a gyógyszereket amiket szedtem és amiket most is szedek.Ez után a doktornőhöz kellett bemennem és ő meghallgatta a tüdőmet és mondta ,hogy várjak.Ő átment egy másik szobába és diktálta az asszisztensének a leleteket.Hallottam ,hogy mondja ,hogy valami tenyérnyi folt van a tüdőmön ekkor elkezdtem fehéredni és később odajött kérdezett pár dolgot mint pl ,hogy mikor volt utoljára mellkas röntgenem én mondtam ,hogy januárba műtét előtt és kérdezte ,hogy műtöttek ?Mondtam igen szeptemberben és januárban is .Kérdezte ,hogy akkor nem találtak semmit ,mondtam nem.Kérdezett a daganatomról ,hogy milyen volt ,hol volt meg ilyenek.Ekkor még jobban elfehéredhettem szerintem.Később behívott és elmondta ,hogy valami tenyérnyi homogén folt van a tüdőmön ami valószínűleg egy tüdőgyulladásról maradhatott ,de azért elküldött mellkas Ct-re.Adott antibiotikumot és köptetőt meg olyasmi inhalátort amit az asztmások is használnak.Meg mondta ,hogy úgyis megtehetem tehát pihenjek.Hát nagyon remélem ,hogy tényleg csak egy tüdőgyulladás maradéka ez a folt.Én arra gondoltam ,hogy most az utolsó előtti kemot el kellett halasztani is mert akkor nagyon taknyos és beteg voltam és szerintem onnan maradhatott és rátett még ez amivel 2 hete kezeltek ,legalábbis nagyon remélem sőt biztos vagyok benne ,de azért benne van az emberben egy kis félsz főleg azok után amin átmentem az utóbbi időkben. Jövőhetén megyek az kismedence és hasi Ct-re is és megcsináltatom a mellkasröntgent is amire az Onkológus küldött el. Ha ott minden rendben ,mert minden rendben lesz akkor júliusban kell mennem legközelebb kontrollra.

1 megjegyzés: