2010. október 15., péntek

Első kemoterápia!

Szerdán kellett befeküdnöm a klinikára és mikor beértem és mondták ,hogy akkor feküdjek le valahova.Mondta a nővérke ,hogy mivel törzsvendég vagyok választhatok ,hogy oda fekszek abba szobába ahol feküdtem régen is vagy lehetek egyedül egy szobába.Én az egyedüllétet választottam és elvoltam.Este 8-kor és hajnali 2-kor kaptam egy gyógyszert.Este kb 11-12 körül aludtam el és felébresztettek a gyógyszert bevenni 2-kor utána már fél 6-kor ébresztő volt mert hozták a hőmérőt és utána már mondták hogy készüljek mert lassan bekötik az infúziót.Kb fél 7-kor lett bekötve az infúzió, közbe jöttek 2-en a szobába csak ők sugárkezelésre jöttek.Bejött Attila is és nevetgéltünk a többiekkel.







Olyan fél 1-re ment le az összes infúzió és 1 körül megkaptam a papírokat és jöhettünk haza. Elmentünk a segédeszközboltba és kiváltottam az új parókámat és ott találkoztunk Edit és Szilvi barátnőmmel mert jöttek utána hozzám látogatni csak még előtte elmentünk a háziorvoshoz átíratni a recepteket közgyógyra meg a zárójelentést bemásoltatni.Hazajöttünk és beszélgettünk sokat a csajokkal.Este mire ágyba kerültem elkezdett fájni a fejem gondolom a rossza alvás miatt.Hál istennek még nincs semmi fájdalmam....majd lehet később,de azt se bánnám ha nem is fájna ezután se.Ugyan azt a gyógyszert kapom most is mint 3 évvel ezelőtt ezért valószínűleg megint ízületi fájdalmam lesz,ha lesz. Legközelebb november 3-án kell mennem.Most 10 nap múlva és majd még a következő kemo előtt kell mennem vérvétele is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése