2010. október 17., vasárnap

Vannak még rendes emberek!!!!!

Ma bent voltunk Attila anyukájánál és Gabi barátnőmnél és hazafelé beugrottunk a Móravárosi tescoba kaját venni.Mikor kijöttünk beültünk a kocsiba én éreztem mintha valami kieset volna de kinéztem és nem volt ott semmi.Ez után hazajöttünk.Kb 20-30 perccel később csöngettek és egy fiatal hölgy volt ,hogy engem keres ,mert elhagytam a pénztárcámat a tesco parkolóba és elhozta .Én nagyon megörültem ,többször is mondtam neki ,hogy köszönöm szépen ,de ezúttal is szeretném megköszönni neki!!!Észre se vettem ,hogy elhagytam.Ha nincsenek ilyen rendes emberek most a bankkártyámat is tilthatnám le és mehetnék csináltatni új jogsit,mert azok is benne vannak a pénztárcámba ,meg az onkológiás kártyám is benne volt.Lehet meglátták azt is mikor megnézték a címemet ,mert csak egy csekken és a nyugdíjas szelvényemen van a címem és egybe volt az onkológiás papírommal is.Lehet gondolták ,hogy elég bajom lehet ha már van egy ilyen kártyám a hátoldalára felírva a betegfelvétel dátuma is ,meg hát nagyon rendes ember.100-ból 1 ha visszajuttatja ha talál valamit.Én is elvinném ,ha találnék!Köszönjük!!!!
Valaki még is van mellettünk aki vigyáz rám/ránk !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése