2010. október 27., szerda

Hajhullás!

Tegnap délután miközben Attilával és Gabi barátnőmmel beszélgettem a neten beletúrtam a hajamba és láttam ,hogy a kezemben maradt egy jó pár hajszál egyik percről a másikra.Végül is már ideje volt mert 2 hete volt a kemo,de azért rosszul eset most hirtelen .Most is várok vele 1-2 napot és utána megmosom mint 3 éve.Emlékszem akkor vasárnap kezdet el hullani úgy mint tegnap este nekem és szerdán mostam meg.Akkor jött ki a hajam 75 %-a és szombaton már csak annyi volt hogy egy hullámcsattal fel bírtam tűzni(normális esetben egy nagyobb csipeszes hajcsat se fogta meg a hajam) .Most is akkor a hétvégére már alig lesz ,de le is vágatom hajnyiról géppel a hétvégén és használatba veszem az új frizuráimat...:D Majd megint mondani fogja gondolom a háziorvosom mint 3 éve ,hogy be se enged ha legközelebb nem új frizurával megyek :D Még jó hogy kaptam most közgyógyra új parókát ,de még megvan jó állapotban a régi receptre vett parókám is (hisz nem is nagyon használtam azt) meg még azok a parókák közül is van jó amit Ági barátnőmtől kaptam....így tudom váltogatni.Legalább álcázom magam,mert nem ismernek meg mindig más színű és fazonú hajjal :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése