2010. október 30., szombat

Hajvágás!

Tegnap már olyan szinten hullott a hajam ,hogy ha csak hozzáértem jött ki és ha nem volt a fejemen kendő akkor minden tiszta haj volt. Muszáj volt levágatni.Írtam is a fodrászunknak és délután el is mehettünk és ledurta nullás géppel meg Attila haját is levágta ha már elmentünk.Most már csak a parókáim vannak.Attila meg is jegyezte ,hogy nézem Anita hogy állítja be a haját ,mert majd nekem kell.Én mondtam ,hogy mindenki állítsa be a sajátját....erre mindenki elkezdet nevetni ,hogy nekem nem lesz nehéz dolgom Attila meg állíthatja magának :) Ma reggel a 3. üveg Avemárt kezdtem el szedni abból amit kaptam és eszembe jutott ,hogy mikor megjön a nyugdíj vennem is kell csak azt nem tudom még hogy hogy.Sajnos mire kifizetem az Ltp-t(lakáselőtakarékosság) meg a hitelkártyám törlesztőjét és a telefonszámlámat meg anyuméknak is odaadom amit kell alig marad valami kis pénzem.Attilának is mire kifizeti a csekkjeit neki is alig marad valami.Ha meg is tudom venni a havi adag Avemárt utána már se Culevitet se kaját nem fogunk tudni venni.Nagyon jó lett volna ha tudok még dolgozni,de hát nem kellettem már.Attilának se találunk melót bár állítólag a csaj akihez jár hetente a munkaügyi központba nagyon kampányol érte ,remélem sikerül találniuk és segíteniük valami munkát szerezni neki. Nem tudom mit csináljak, ez a helyzet őrjít meg.

Egy kép az új frizurámról .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése