2009. november 1., vasárnap

Anna fürdő!

Idén 2009 márciusban a MÁV rendelőben Dr. Virág György doktorúr beutalt az Anna fürdőbe vízalatti gyógytornára mert valószínűleg a kemo tönkretette a csípőm(forgóm).Azért gondolom mert a kezelés befejezése után kezdett el fájni napról napra jobban.Csináltak röntgent ,de annak az eredményét csak szeptember 1-én tudtam visszavinni mert akkora kaptam új időpontot a dokihoz.Heti 3 alkalommal jártam tornázni és már az első alkalommal feltűnt nekem Ő.Elég feltűnő volt a fürdőben ,mert tele van tetoválással meg kicsit extrémebb volt a haja mint a többi fürdőzőnek,ami nem mindenkiben vált ki szimpátiát ,de nekem szimpatikus volt már első látásra is.Már akkor vagy talán a második alkalommal amikor láttam már meséltem barátnőimnek róla sőt még anyumnak is:"hogy van a fürdőbe egy srác aki szimpi nekem".Bármelyik medencében voltam mindenhol láttam.Egy mankóval járt és a járásából láttam ,hogy neki is a csípőjével lehet a gond.Ezután minden alkalommal mikor mentem Ő is ott volt és próbáltam úgy lesni ,hogy Ő ne nagyon vegye észre.Néha találkozott a tekintetünk ,de akkor mindig elcsaptam a fejem,nehogy észrevegye ,hogy őt nézem.Egyszer ott ült közvetlen mellettem a meleg medencében és a szemem sarkából lestem.Amikor az egyik maszirózos medencében voltam és ő meg a melegben akkor is úgy ültem a lépcsőre ,hogy lássam.Egyszer mikor a szaunában voltam már mikor ő is bejött és köszönt mindenkinek ,hogy „Jó napot!” nekem meg külön ,hogy „Szia”.Nagyon jól eset ,de nem gondoltam álmomban se ,hogy Ő felfigyelne rám és még akár lehetne is köztünk valami.Egy pénteki napon bent voltam a fürdőben és még Őt nem láttam,szokás szerint torna után beültem a meleg vízbe mert nem volt jó a szauna.Nem volt hely csak a medence közepén kialakított ülőkén és odaültem.






Jött egy korombéli srác és leült mellettem a lépcsőre és ott beszélgetésbe elegyedett 1-2 idős emberrel.Én figyeltem a beszélgetés mert hát akaratlanul is hallottam meg hát jobb dolgom se voltMikor az idős bácsik elmentek megszólított és beszélgetésbe elegyedtünk.Egyszer csak megjött Ő és odajött mert ismerte ezt a srácot akit most hívjunk „R”-nek.Elkezdtek beszélgetni meg így velem is.Megkérdezte miért járok oda és nagy vonalakban elmeséltem és Én is megkérdeztem tőle.Elmesélte ,hogy Ő már túl van egy csípőprotézis és az miatt jár tornázni.Ahogy beszélgettünk próbált segíteni „R”-nek hogy Én és „R” összejöjjünk ami kicsit rosszul eset mert ezekből már tudtam ,hogy tényleg nem figyelt fel rám(ugye mint már említettem nem is gondoltam ,hogy pont rám fog felfigyelni) és egyrészt ezért is mentem bele,de mégis Rá figyeltem jobban. Persze Ő beszélt végig „R” helyett is szinte.Olyan jó volt hogy mutatta ,hogy kell az úját végighúzni a combomon és két oldalról simogattak.Én zavaromban csak mosolyogtam. Megpróbáltam adni egy esélyt „R” –nek hátha ő nem olyan mint a többi pasi akikkel eddig találkoztam.Előtte csak a férfiak bunkóbb fajtájával találkoztam.Sajnáltam akkor ,hogy nem vele alakult ki a kapcsolat,de legalább már beszélgettem vele.Kb fél 10-től 11 ,fél 12-ig beszélgettünk így hárman mikor Ő elbúcsúzott és elment.Pár perc múlva mi is mentünk és mikor átöltöztünk cseréltünk telefonszámot és elváltunk.Szombaton beszéltem „R”-el telefonon és mondta ,hogy elutazott ezért nem tudunk találkozni és mondta,hogy majd hétfőn benéz a fürdőbe.Ez nekem már akkor nagyon gyanús volt (elég kamu duma)és nem is foglalkoztatott a dolog tovább,de kíváncsi voltam.Amikor mentem hétfőn a fürdőbe természetesen nem jött ezzel elrúgta pöttyöst és nem is foglalkoztam vele tovább.De jött ismét Ő is akkor hétfőn a fürdőbe,de ez már egy másik történet.:D

2 megjegyzés: