2009. november 26., csütörtök

Az orvosnál!

Tegnap elmentem az orvoshoz a kontroll vizsgálatra.Időben szerettem volna végezni ezért odamentem fél 8 előtt de kiderült ,hogy csak 8-kor nyit a betegfelvétel.Mire 8 óra lett már nagyon sokan álltak sorba ezért szerencsém volt ,hogy hamarabb mentem.A 73-as ajtóhoz kellett mennem most is és be is adtam a papíromat .A doki csak 9 után jött és elsőként hívott be.Volt vele egy külföldi származású tanuló srác is és ezért angolul beszéltek.Tanultam én is angolul ezért ezért nagyjából értettem amit mondott a doki .Mikor bementem megkérdezte ,hogy hogy vagyok és hogy jobban szaladok-e mint a párom meg ,hogy a párom hogy van?Megnézték a műtéti heget és utána fel kellett feküdnöm a vizsgáló asztalra és megnézte hogy mozog a lábam.Most fájdalom nélkül felbírtam emelni a műtött lábamat míg a másikat már nem annyira.Január végéig elég lesz egy mankót használnom ,utána el is hagyhatom ha úgy érzem.A fürdést sajnos még nem ajánlja se fürdőkádban se a fürdőkben fél évig.Ezért most nem fogunk menni Attilával vízi tornára csak majd szárazra,de az is lehet ,hogy inkább kihasználjuk januártól megint a házi gyógytornászt.Legközelebb majd márciusban kell mennem a fél éves kontroll vizsgálatra és azt mondta a doki ,hogy akkor fog csináltatni röntgent ,de inkább a még meg nem műtött csípőmre lesz kíváncsi.Azt csak akkor műtik meg ha már muszáj lesz ezért kell szigorú fogyókúrába kezdenem ,hogy kíméljem a csípőmet is meg hát egyébként is jól jönne ha megszabadulnék pár felesleges kg-tól.Remélem nem fog olyan mértékben romlani mint a már megműtött lábam a műtét előtt,bár sajnos nem fog azért jót tenni a bal ,még meg nem műtött lábamnak ,hogy azt terhelem jobban.Mindenesetre mindent megteszek ,hogy még ne kelljen kés alá feküdnöm ha nem muszáj .

2 megjegyzés:

  1. Kedves Szilvike!
    Győgyulj, és csak magaddal foglalkozz! Örülök Attilával a boldogságodnak. A fogyás bizony nem konnyű dolog, mert nem tudsz úgy mozogni, ahogy kellene. Igy, a kalóriabevitel az, amit csökkenteni kell.
    Olvaslak atért, de most magam, nem irok blogot.De, ha mégis akkor majd megadom az elérhetőségét. Baráti ölelés: Lily

    VálaszTörlés
  2. Kedves Lily!
    Köszönöm ill. köszönjük szépen.Igyekszek és már könnyebb lesz a fogyás is mert már biciklizhetek is.Várjuk Attilával ,hogy ismét tudjuk olvasni a bologod :)

    VálaszTörlés