2009. november 30., hétfő

Fogfájás !

Tegnap délután elkezdett fájni a jobb felső bölcsességfogam.Először nem is volt vészes de később vettem be egy cataflam fájdalomcsillapítót.Este 8 órakor újra elkezdett fájni ekkor bevettem még egy cataflamot meg egy algopyrint mert már 1 gyógyszer nem volt elég.1,5 óra múlva be kellett vennem még egy algopyrint mert már nem hatott,később kb 11 óra felé egy cataflamot ,fél 1-kor egy contramalt.Végül 2 órakor még 1 algopyrint kellett bevennem és így tudtam végre elaludni,mert nagyon fáj a fogam,bár forgolódtam.Reggel felhívtuk a Szájsebészeti klinikát,hogy kell-e beutaló ebben az esetben.Mondták ,hogy mehetek,így elindultam 8 órakor.A kartonozóból kikértem a kartonom és bedobtam a felvételi ajtónál.Kb 10 órakor behívtak és elküldtek röntgenre majd a földszinten a 4-es ajtóhoz kellett mennem.Ott azt mondták,hogy csak akkor tudják kihúzni a fogam ,hogyha veszek be antibiotikumot amiért el kellett mennem a patikába ami szerencsére nem volt messze és 1 órával a gyógyszer bevétele után kellett bekopognom.A gyógyszer a friss csípőprotézisem miatt kellett nehogy rámenjen egy baktérium és gyulladáscsökkentő hatású.Mikor bementem ekkor már 11:50 volt a délutános orvos volt és el kellett neki mondanom újra ,hogy miért vagyok ott.Beszúrta a fájdalomcsillapító injekciót és mikor hatni kezdett elkezdte egy eszközzel kilökni az ínyemből a fogat.Egyszer belenyúlt a már rossz részébe a fogamnak ami nagyon fájt,de végül kijött és végül elindulhattam haza.Hála istennek már nem is fáj.Nem tudom mi jöhet még :(

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, és együtt érzek veled! A Nurofen, amúgy sokkal jobb fájdalomcsillapító fogra is!

    VálaszTörlés