2010. augusztus 22., vasárnap

Buli

Tegnap délután 6 óra körül mentünk Ágiékhoz kerti partira. Fürödtünk is egy kicsit csak már sajnos estére lehűl a levegő és nem tudtunk sokáig. Beszélgettünk Attilával, Ágival, húgával Emesével és barátjával Jocóval és az ő haverjával.Nagyon jókat nevettünk és Ági mondta menjünk el bulizni és elmentem vele ,mert Atisom elengedett ,mert neki nem volt kedve így tartottunk egy csajos bulit :) Hazahoztam Atit és elkészülődtem és Ági jött értem mikor ő is elkészült. Aranyos volt .hogy eljött értem meg haza is hozott mert ő kocsival jött. Úgy döntöttünk elmegyünk Sing-singbe és ha nem lesz jó a buli akkor megyünk át a hajóra. Jól éreztük magunkat ,táncoltunk ,de a nagy teremben a Dj nagyon béna volt ,de a teraszon jó buli volt így nem mentünk át a hajóra.Mindenesetre régebben mikor még sűrűbben jártunk Singbe akkor sokkal jobb bulik voltak és többen is voltak, de azért mi jól éreztük magunkat. Reggel elsétáltunk a Mars térre hamburgerezni , de nyitva volt már a lángos sütő és inkább azt ettünk. 5 óra volt mire hazaértem és már fél 9-kor fent voltam, bementünk Gabihoz a kamerájáért ,mert kölcsönadta ,hogy felvegyük ahogy Attit tettkozák és így egyből cd-én lesz meg .Nemsokára indulunk is mert 5 órára kell mennünk.

2 megjegyzés:

  1. Hát igen az a Dj az katasztrófa volt,főleg az elején! XD Na azért majd ha lesz kedved meg erőd hajóra is elmegyünk még! )Puszi nektek!Ági

    VálaszTörlés