2010. augusztus 16., hétfő

Vérvétel!

Ma kellett mennem a Női Klinikára vérvételre mert holnap fekszek be a biopsziára. Az onkoterápiás ambulancián a nővér nem volt túl kedves sőt.....kérdezte miért jöttem én mondtam, hogy vérvételre jöttem amit a doktor úr mondott 1 hete hétfőn amikor anyumnak kellett bejönnie mert holnap fekszek be biopsziára. Szaladgált a kartonommal és utána a kezembe nyomta ,hogy menjek fel az emeletre az osztályra mert ott veszik le a vért. Felmentem és kérdezte a nővér ,hogy mit vizsgálnak mert hogy tudja ,hogy holnap fekszek be és én mondtam, hogy nem tudom csak mikor adták az időpontot a biopsziára akkor mondták ,hogy jöjjek vérvételre ,de hát lent az ambulancián amilyen kedves a nővér csodálkoztam volna is ha még azt is közli ,hogy miért kell ez a vérvétel. Kicsit várni kellett ,de levették a vért és jöhettem el. Megkérdeztük ,hogy meddig kell bent lennem holnap és azt mondták, hogy valószínűleg hazaengednek délután ,de másnapi dátummal. Ma 7 órára megyek egy reiki mesterhez, mert a kollégám Laci ismeri és kért nekem időpontot mára.Ez egy ezoterikus segítség lesz ,pontosan nem tudom mit takar , de majd írom mi történt. Addig is gondoljatok rám és szorítsatok ,hogy semmi komoly ne legyen!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése