2010. augusztus 6., péntek

Életem legrosszabb időszakának lehet folytatása?????

Múlthéten (júli. 28-án) mentem a 3 havonkénti rendszeres kontrollra.A doki szokás szerint megvizsgált,vért vettek és kész.Én úgy tudtam, hogy ha baj van akkor szólnak.Most csütörtökön mentem az endokrinológushoz 1 héttel a női klinikás kontroll után és Dr Csajbók Éva kérdezte meg ,hogy nem észleltem semmi változást és nem mondott az onkológusom semmit? Én feleltem ,hogy nem.Mondta , hogy menjek vissza mert nincs rendben a vérképem.Három havonta duplájára nőt a tumormarker értéke amit néznek a véremben.Ez annyit tesz ,hogy milyen mértékben van a vérben jelen a rákos sejt.A normál érték 35- ig megfelelő nekem januári kontrollon 33 volt míg áprilisban a következő kontrollon 104 és most pedig már 239.És ehhez , hogy ezt észrevegyék másik szakterületen dolgozó orvoshoz kell mennem!Az onkológus az csak annyit mondott rá ,hogy elküld Ct-re.Meg is kaptam a beutalót és az asszisztens nő fel is hívta őket időpontért.Kaptam is szeptember 13.-ára. Kérdeztük itt is ,hogy nem lehetne hamarabb mert hát elég rossza az eredmény amit még mi is látunk pedig nem értünk hozzá.Erre azt mondta, hogy nem tudja hamarabbira kérni mert így is úgy mondta ,hogy rákos betegnek kell az időpont.Átmentünk az Új klinikára megkérdezni nem e lehetne hamarabbi időpontot kapni,de itt is flegmáztak az asszisztensek. Nem tudtak hamarabb adni időpontot ,mert nem tudják egymás ölében ülve vizsgálni a betegeket.Megkérdeztük mi lenne ,ha kifizetnénk a vizsgálatot?Ránézet a nő a számítógépre és mondta ,hogy 48 ezer Ft mi mondtuk ,hogy ok akkor kifizetnénk és mikor lenne a vizsgálat?Egyből leültettek és már hozták is a kontraszt anyagot amit iszogatni kellet 15 percenként 2 dl-ert.Érdekes ha fizetek egyből van hely amúgy meg dögöljön meg az ember.Hozzáteszem senki nem volt a folyosón. Fizetés nélkül is belefértem volna ,de mindegy.Ezek szerint napi néhány időpont üresen van mert fizetős betegeknek van fenntartva. Közben meg egyre betegebbek az emberek akiknek nincs pénzük kifizetni.Én is hitelkártyáról vettem le a pénzt rá mert másból én se tudtam volna kifizetni,így duplán fizetek érte.Itthon felhívtuk Attila háziorvosát aki a családjuk barátja is egyben ő mondta el így ,hogy beolvastuk neki az eredményt ,hogy ez valószínűleg áttét a hasfalon amit műteni se tudnak és ezért nagyon kemény kemoterápia vár rám. Ismét hajhullás , ízületi fájdalom és még kitudja mi lesz a keményebb kemoterápia mellékhatása.De biztosat majd csak a doki fog mondani holnap mert bevisszük neki az eredményt. Nem adom fel mert élni akarok ,de nem tudom menni fog-e??FÉLEK!!!!!Végre helyrejött az életem néhány nehézséget leszámítva és tessék jön ment a rossz.Végre rátaláltam Attilára akit nagyon szeretek és neki is át kell vészelnie ezt velem ,neki is nehéz lesz úgy mint a családom többi tagjának, de kitart mellettem bármi történik és ezt előre is köszönöm mert Nagyon Szeretem!!!!!Nem tudom mivel érdemeltem ezt???Azt mondják azért fizetünk akit az előző életünkben tettünk ,de én mit tehettem ????Ennyire rossz ember lehettem???? A szüleim is ki fognak készülni,anyum tudja ill. tudta tartani magát előttem amikor először jártam kemora , nem tudom szegény most is fogja e tudni.Ha elkezdődik a kemo apum tuti inni fog 2 napig egyfolytában.Most mentünk volna nyaralni 1 hétre a balcsira ,de ha holnap azt mondja a doki ,hogy már a jövőhetén elkezdi a kezelést akkor nem megyünk.Ha viszont csak utána tudja akkor elmegyünk kikapcsolódni ez előtt a kemény harc előtt.Azért még reménykedek, hogy nem ennyire rossza helyzet és ez nem daganat ,hanem valami jóindulatú dolog.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése