2010. augusztus 16., hétfő

Reiki

Ma este 7 órára kellett mennem egy reiki mesterhez.Leültünk a konyhában és elmondtam neki mi a problémám és utána bementünk az egyik szobába ahol nem volt más csak egy vékony szivacs a földön és egy asztal amin gyertyák ,kövek és keresztek voltak.Amikor beléptünk megkérdezte ,hogy egészséges akarok lenni én határozottan rámondtam ,hogy igen.Ezután meggyújtotta a gyertyát és elkezdet imádkozni vagy valami olyasmit. Utána elkezdte helyrerakni a csontjaimat. A lapockáimmal kezdte és mikor a bal oldalit megcsinálta meg is mutatta a tükörben a különbséget ami szemmel látható volt. Utána a koponyacsontom,nyakam gerincem. Az állkapcsomat is helyre rakta amit megkönnyeztem és az orsövényt is megigazította és érezhetően jobban éreztem magam. Nem fájt akkor a csípőm se és a derekam se amikor megkért ,hogy sétáljak. Megnézette a falnál és széken ülve is a hátamat ,hogy menyivel jobb lett. Ezek után jött a petefészkeim helye. Ekkor el kellett lazítani magam ő pedig tette a dolgát. Ami nagyon furcsa volt számomra ,hogy olyan érzésem volt mikor a bal oldalon dolgozott mintha elment volna vagy ott lett volna valaki a bal oldalamon és éreztem ,hogy áramlik oda az energia meg a másik oldalra is.Elmondhatatlan érzés volt és van is bennem .Most úgy érzem ,hogy semmi bajom és nem is fognak találni semmit.Csak pozitív gondolataim vannak.Nem tudom miért és ,hogy de így van.Megkönnyebbültem....és könnyebb szível megyek holnap a biopsziára is. Jövőhéten megyek újra Laci bácsihoz és rendbe teszi a kezeimet és lábaimat is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése