2010. augusztus 24., kedd

Reiki újra!

Ma 5 órára volt időpontom Laci bácsihoz. Mikor odaértem először a felesége kimért egy mérő műszerrel és hát nem mondott sok jót. Azt mondta ,hogy a májam okozta a rákot is és elég sok problémát okoz még.Többek közt ez miatt nem tudok fogyni se mert nagyon sok káros anyag van lerakódva a szervezetembe. Rita szerint ez a folt is ami a hasfalamon van ezek okozzák mert nem tudják a szerveim magukba tartani és nyomják ki magukból már a hasfalamban is. A méhem és a petefészkeim helye is be van állítólag gyulladva. Ekkor már kezdtem megijedni mert csak azt mondta ,hogy nagyon sok minden nem jó a szervezetemben. Mikor kimérte ,hogy van e rosszindulatú daganat vagy daganatok a szervezetemben kicsit féltem ,de mikor mondta ,hogy nincs és ez a valami se az akkor teljesen megnyugodtam.Méregteleníteni kéne a májamat és ehhez 4 féle cseppet kéne szednem. Nagyon jó lenne csak a 4 üveg csepp összesen 18 ezer Ft.Ha sikerül összeszedni a rávalót kipróbálom ,mert ennyit megér ha ez segít abban ,hogy ne legyen komolyabb baj és még többet keljen költeni. Mikor végeztünk átmentünk Laci bácsival a másik szobába és le kellett feküdnöm a matracra és ő közben megint engedélyt kért az angyaloktól ,hogy segíthessen. Utána a jobb csípőmmel kezdett és utána a térdem. A jobb térdem teljesen máshogy állt mint a bal,nagyon érdekes volt. Szépen sorban megcsinálta a bokám is utána könyököm és a csuklómat is . A jobb könyökömet is mikor helyrerakta az is érdekes volt mert hosszabb lett a kezem mint a másik és látszott is ,hogy máshogy áll. Nagyon jó ,hogy könnyebben mozgok és most nem fáj a csípőm se. Mondtam Laci bácsinak ,hogy a bal lábamat is meg kell majd műteni és erre csak annyit mondott: " nem kell" . Azt is mondták ,hogy azért is ment tönkre hamarabb a jobb csípőm mert ezen az oldalon van a májam is és ez nem véletlen. Amikor rendbe rakott mindenemet akkor segítség nélkül le tudtam guggolni és fel bírtam állni úgy hogy meg se kellett támaszkodnom, ezelőtt támaszkodva tudtam csak felkelni :) .Most 3 napig megint nem szabad erőltetnem magam és úszni se szabad ,mert annyi idő kell ,hogy helyre álljanak a csontok rendesen és az izmok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése