2010. augusztus 30., hétfő

Tattoo fesztivál Szeged!

Hétvégén volt az első tattoo fesztivál Szeged.Attila szerdán elment a haverjaival este bulizni és azt mondta, hogy majd másnap délelőtt felhív.... nem hívott és így én hívtam délben ekkor mondta ,hogy addig haza se fog jönni míg tart a fesztivál mert már csütörtökön készültek.Este annyit beszéltünk ,hogy mennek megint valahova iszogatni és pénteken is ennyit beszéltünk. Attila mondta ,hogy készüljek szombatra mert várnak és ,hogy megyünk este bulizni, de közben majdnem nem mentünk. Ági is jött velünk és Attila barátai is és elmentünk Szotéba.Jókat nevettünk. Jó volt kikapcsolódni főleg a 3 nap után amit egyedül töltöttem itthon a négy falat bámulva és hát elég sokat jutott eszembe ez idő alatt az , hogy mit fog mondani a doki és mi fog kiderülni a műtét után .Reggel 5-kor értünk haza és már 9-kor kelnünk kellett ,hogy 10-re kiérjünk a fesztiválra ,mondjuk én már 8-kor fent voltam.A fesztivál nem volt rossz mert nézhettem ,hogy tetkóznak és ,hogy csinálják Attilának a tetkót. Kapott a bal combjára egy old's cool koponyát aminek egy erős paprika van a szájában és lángol tőle a feje.Nagyon jól néz ki.Két német tetkós készítette felváltva Rafa és Thomas. Angolul is jól beszélnek és értettem mindent amit mondtak, de nagyon nem jött úgy össze ,hogy beszélgessek velük,pedig Thomas mondta is ,hogy nyugodtan mondjam ha nem érti legalább bólogatni fog és mondja ,hogy ok. Kinéztem Thomas portfóliójában egy szép tetkót és mutattam neki és mondta ,hogy majd legközelebb megcsinálja ha akarom.Vasárnap is jól eltelt .Attila barátja Robi aranyos volt ,hogy elintézte a belépőmet/belépőnket ,ez utal is köszönöm neki. Ő is tetkózta a barátnőjét az is nagyon jóó lett. Majd rakok fel képeket.Este mikor hazaértünk Kb 2 perc alatt elaludtunk a reggeli 3 órás alvás után. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése