2010. szeptember 2., csütörtök

Ismét az orvosnál!

Ma bementem a dokihoz ,hogy megtudjak végre valamit ,hogy mi vár rám ,mert ugye az sms óta nem tudok semmit.A doki a műtőben volt és nem ért le mire nekem haza kellett indulnom ,mert 2-re mennem kellett dolgozni. A nővértől megkérdeztem ,hogy holnap is rendel a doki?Ő azt mondta elvileg minden nap....biztató.Mondtam neki ,hogy akkor vissza jövök holnap ,mert már szeretném megtudni ,hogy mi lesz a továbbiakban.Kérdezte ,hogy azt mondta a doki ,hogy menjek be ma?Én mondtam, hogy nem mondott semmit csak múlt héten küldött egy sms-t ,hogy műtét fog kelleni de még konkrétumokat nem tudott mondani csak majd ezen a héten és mivel nem szólt így bementem mert már 4 hét után jó lenne valamit tudni ,mert ez már hihetetlen.Tényleg megvárhattam volna a kiírt időpontot a Ct-én is és nem kellett volna kifizetni azt a sok pénzt.Csak azt nem tudom ,hogy ha kivártam volna a szeptember 13-át a Ct vizsgálattal és még utána is húzta volna minimum egy hónapig ????Nem érzek semmi különlegeset ,hogy lenne valami bajom ,sőt úgy is állok a dolgokhoz ,hogy nincs semmi ,de most kérdem én mi lenne ha komolyabb probléma lenne és számítana ez az egy hónap???Szerintem egy rákos(ex rákos) betegnél számítanak a napok,hetek,hónapok pláne ilyen vér eredménynél és a doki úgy csinál mintha egy megfázással vagy torokgyulladással járnék hozzá.Holnap bemegyek és megvárom a dokit , kíváncsi leszek most ott lesz-e az ambulancián.Ha nem lesz ott akkor meg fogom neki üzeni ,hogy hívjon fel vagy küldjön üzenetet ,hogy mik a további lépések vagy hogy legalább mikor jöjjek be ,hogy megtudjak valamit.Most már kezdem elveszteni a türelmem ,hogy nem képes mondani semmit.Ennyi erővel mintha nem is járnék oda 3 havonta, hogy még időbe elkapják ha valami van ,de hát ez......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése