2010. szeptember 3., péntek

Végre megtudtunk valamit!

Ma bementem az orvoshoz és Gabi barátnőm elkísért.Várni kellett a dokira ,de legalább most rendelt is.Amikor bejutottam azt mondta ,hogy várnom kéne még a főorvosra mert épp a műtőben van és ő vele beszélték meg a problémámat.Megkérdeztem tőle ,hogy így 4 hét után meg tudhatnám ,hogy ez most mi is akkor a hasamon?A doki azt mondta, hogy ez ez úgy néz ki hogy a hasfalamon áttét és a műtéttel a levennék a hasfalamról a hártyát ,a beleim közül is valamit és a nyirokcsomókat is kivennék.A dokim elment valahova és közben lejött a főorvos és behívott.Kérdezte a papírjaimat olvasva ,hogy 3 éve kivették az egyik petefészkem?...én mondtam,hogy mind a kettőt kivették. Érdeklődött ,hogy mennyi kemot kaptam és azóta kaptam-e valamilyen kezelést.Megkérdezte a Ct eredményt is én elmeséltem neki ,hogy megcsináltattuk úgy ,hogy kifizettük ,hogy hamarabb megtudjunk valamit és érdeklődött ,hogy mennyit fizettem érte.Én elmondtam mire ő hogy kár volt.Erre mondtam neki ,hogy ha tudom ,hogy eddig húzzák a dolgokat kivártam volna az időpontomat.Elmondtam neki ,hogy először ultrahangra küldött a doki mert ,hogy a csípőprotézis zavarja a Ct-ét,de ott nem láttak semmit.Erre kérdezte ,hogy a protézis mitől lett én mondtam ,hogy a kemo mellékhatásaként.Rendes volt kérdezte mivel foglalkozok én mondtam, hogy rokkantnyugdíjas vagyok és kérdezte hogy mi a szakmám én mondtam ,hogy pék lennék.Erre ,hogy mivel töltöm az időmet én mondtam ,hogy helyettesítek egy 100 Ft-os boltba és erre ő ,hogy az jó.Elmondta ,hogy a hasamat most hosszába fogják teljesen végigvágni.Utána kiküldtek és még beszélgettek és mikor a főorvos elment szólt ,hogy majd a doki elmond mindet ,hogy akkor ,hogy lesz tovább és elment.Szimpatikusnak tűnik ez az orvos.A dokim azt mondta,hogy hétfőn fogja felhívni a főorvos ,hogy mikorra tud időpontot adni, mert még egy másik dokitól is függ mert az a másik doki is ott akar lenni a műtétnél.Kérdeztem a dokimat ,hogy akkor bejöjjek a jövőhéten erre ő ,hogy majd telefonálni fog legkésőbb kedden és elmondja a továbbiakat ,hogy mikor menjek a beutalókért a kivizsgálásokhoz a műtét előtt és még az se biztos ,hogy Szegeden fognak műteni.A főorvos Pesten és Kecskeméten is szokott műteni és az a másik orvos is ezért nem biztos ,hogy itt műtenek.Remélem azért nem kell messzire menni mert jobb lenne nekem is és a családtagjaimnak is.Nem tudom megmagyarázni ,de nem vagyok olyan ideges mint amilyen alapjáraton kéne.Attilának már nevetve mondtam ,hogy teljesen végigvágják a hasamat.Szegénykém elég nehezen éli ezt meg , de remélem rájön ő is ,hogy ezt végig is lehet nevetni mint én annak idején is. Anyósom megmondta, hogy nem lehet semmi bajom mert még sok dolgom van az életben és igaza van.Attilának nevetve mondtam ,hogy igen még meg kell nevelnem őt :):) . Biztos vagyok benne ,hogy ez a nyugodtság Laci bácsinak és a reikinek köszönhető.Hiszek abban ,hogy semmi baj nincs és mikor felnyitják a hasam meglátják a dokik is.Amíg ott vártunk a dokira Gabi talált egy betegek jogairól szóló tájékoztatót amiben le volt írva az ,hogy a dokinak tájékoztatnia kéne a beteget a betegségről és a várható kezelésről és mindenről ami az én esetemben nem volt meg.Azért érdekes ,hogy azért kirakják ezt a váróba mikor be se tartják.
Mindenkinek aki gondol rám és szurkol értem köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése