2010. szeptember 8., szerda

Végre telefonált a doki....

Ma délben mikor végeztem a boltban bementem a dokihoz Betti barátnőm bevitt kocsival és mikor már a parkolóhelyet kerestünk akkor telefonált a doki.Elmondta ,hogy holnap menjek be reggel fél 8-ra vérvételre éjgyomorral meg odaadja a beutalókat a műtét előtti vizsgálatokhoz.A műtét jövőhét szerdán lesz és a kórházba hétfőn kell befeküdnöm.Sajnos a műtét Kecskeméten lesz.Ez elég nehéz lesz nekem is és a szeretteimnek is .Nem tudnak meglátogatni olyan sokszor.Attila feljön hozzám majd minden nap a 90%-os utazási kedvezményekkel.Bettivel beszélgettünk erről az egészről és mondta ,hogy kérdezek meg egy másik orvost is csak véleménykérés céljából és ajánlotta az Ő nőgyógyászat akit kiderült ,hogy ismerek is és én is őt szeretném majd orvosomnak ,ha eljön annak az ideje ,hogy szülhetek,mert ugye várni kell a kemo miatt és még lehet ,hogy most is lesz,meg hát csak beültetéssel lehet majd. Felhívtuk őt telefonon mert sajnos nem volt bent,szabadságon van.Elmondtam neki telefonba ,hogy mi a helyzet velem és ,hogy miket tudok erről a valamiről a hasamon meg ,hogy a biopszia se sikerült és őt mit mondana.Ő annyit mondott ,hogy ő is a műtétet javasolta volna mert 3 éve se volt egyszerű az esetem és az én helyzetemben nem lehet szórakozni.Így hát műtét jövőhetén.Nagyon sajnálom ,hogy olyan messzire kell utaznom a műtétre ,de lehet ,hogy jobb is lesz ott. A főnökasszonyomnak megemlítettem ,hogy lehetne-e ha ő is úgy gondolja akkor Attila beállna engem helyettesíteni és legalább a pénz is lenne és a helyem is megmaradna mire felgyógyulok. Ő azt mondta ,hogy az jó lenne mert nem tud eddig senkit a helyemre és legalább ismeri Attilát és nem egy idegent kell felvegyen.Holnap és holnapután már be is jön velem betanulni :) .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése