2010. szeptember 9., csütörtök

Vizsgálatok

Ma bementem reggel fél 8-ra vérvételre a Női Klinikára fel az Onkológiai osztályra és megkaptam a többi beutalót is(mellkasröntgen, belgyógyászat).Mikor levették a vért utána találkoztam a dokimmal és mondta ,hogy menjek le a 2-ra mert ott van a doki aki műteni fog.Én lementem ,de a nővérek nem tudtak róla semmit,nem látták még ma.Visszamentem a dokimhoz és mondtam neki ,hogy mit mondtak a nővérek és lejött velem.Ott mondta ,hogy üljek le és ő bement a műtők melletti irodába .Pár perc múlva kijött és kérdezte ,hogy meg fogom-e ismerni a doktort urat ,mert nem sokára jön.Én mondtam ,hogy persze meg és a dokim be is ment a műtőbe.A doki aki műteni fog ő jött is egyből és elmondta ,hogy hétfőn kell felmennem Kecskemétre a klinikára fél 9-re és kedden lesz a műtét.Elmondta a címét is a klinikának és utána mondta ,hogy még ma hívjam fel ,megadta a telefonszámát és mondjam el mik lettek a vizsgálatok eredményei.
Holnap kell még bemennem a vérvétel eredményéjért. Hála istennek a vizsgálatokkal gyorsan végeztem.El akartam utána intézni a családi csomagot a telefon szolgáltatómnál ,hogy legalább akkor ingyen tudjunk beszélni anyumékkal és Attilával ,de mondták ,hogy menjek vissza inkább 11-én mert 10-én van számlazárás és levonnák a 2 napért is a díját a családi csomagnak, így inkább bemegyek szombaton és elintézem akkor .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése