2010. szeptember 12., vasárnap

Holnap Indulás!

Tegnap sikerült kicsit még utoljára kikapcsolódni.Elmentünk Edit barátnémhoz ilyen csajos bulira,de Attila is elkísért.Aranyos volt kajával várt minket és utána megnéztük az egyik rokonának az esküvői dvd-jét. Jókat nevettünk, beszélgettünk. Utána elmentünk Attiláékhoz és a kocsit otthagytuk és benéztünk a közeli hangulatkarbantartó helyre ahol ott ragadtunk mert ott voltak Attila barátai .Itt is sokat nevettem, nevettünk.Amikor záróra volt kitalálta a társaság ,hogy menjenek a Fészekbe és mi is elmentünk velük.Ott felléptek Attila barátai az Ifs (kivan téve Attila blogjában az egyik számuk) csak sajnos lekéstük ,de egy tüzes show-t épp akkor kezdődött. Kb éjfél körül értünk haza ,de jó volt.Mikor felébredtünk bementünk még a pannonhoz hogy elintézzük a családi csomagot mert 11.-én volt számlazárás és ma tudtam elintézni.Attila el szeretett volna menni a moziba egy 3D-és filmet megnézni ,de nekem nem volt kedvem mert már ideges vagyok a műtét miatt és holnap indulnunk kell Kecskemétre a kórházba.Most fejeztem be a pakolást....indulásra kész.Most minimum 1 hétig nem leszek addig papírra írom le a gondolataimat ,ha lesz rá erőm és mikor tudom folytatom a blogot.Addig is köszönöm mindenkinek aki gondol rám.Elkezdődik a wellness hét ,mert hát ez olyan lesz mint egy nyaralás egy kis zsírleszívással és egyebekkel társítva :):)
Addig olvassátok Attilám blogját Ő biztos írni fogja a történteket :)

http://manitu007.blogspot.com/

És még egy kis zene,nagyon tetszik most ez a szám az X-faktorban jelentkező srác stílusában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése