2010. szeptember 23., csütörtök

1 hét Kecskeméten......folytatás!

4 nap

Az éjszakám egész jól telt aludni is tudtam és a délelőtt is gyorsan eltelt.Reggeli után kaptam egy kanalas hashajtót ,hogy meg indítsák a bélmozgást.Délután jöttek tesómék és kiültünk velük a a lifthez mert ott van szék.Elkezdet zuborogni a hasam ,de sajnos a wc-n nem jártam sikerrel és így ment egész délután.Elég sokat ültem lehet ,hogy azért vagy nem tudom ,de ahogy befeküdtem az ágyba nem éreztem jól magam sehogy.A torkomban éreztem a lerakódást amit lehet megfázás meg hát a gyomorszonda kehuzása okozott és nehezen kaptam levegőt főleg mikor feküdtem.Így fekve se volt jó ,de már ülni se így hát hol feküdtem utána meg felültem.A kórházban töltött időből ez a nap volt a legrosszabb.Nagyon rosszul éreztem magam,köhögnöm kellett volna de nem tudtam annyira ,hogy felszakadjon a lerakodás és hát megnehezítette a dolgot.Később jött be Attila mint később kiderült úgy volt ,hogy tesómékkal jön csak hozott magával valakit és így külön jöttek.Bejött Atis és utána pár perccel bejött Jeny.Örültem nekik,hogy Jeny is eljött csak ne mtudtam kimutatni mert hát szarul voltam.Közben jött egy doki az egyik szobatársamhoz és Attiláék mondták ,hogy kimennek de a doki mondta ,hogy nem kell de az egyik nővér elég bunkón mondta ,hogy menjenek ki és mikor már a doki is elment és jöttek volna vissza akkor meg ,hogy" nem mondtam még hogy visszamehetnek".Este nem is tudtam elaludni,kaptam egy kanál köptetőt ,de csak egy kis ideig tartott.Kb fél órát aludtam és utána éjfélig csak köhögni próbáltam,nagyon rossz volt.Éjfél - fél 1 felé a nővér hozott nekem valami kis átlátszó üvegben lévő azt hiszem kalciumot és az segített .Így tudtam reggelig aludni.

5. nap

Reggel mikor felébredtünk vizit után kaptam egy hashajtó injekciót meg egy kanalasat.Ma már jobban voltam és kezdett felszakadni a lerakódás is.Pár órával a hashajtó bevétele után már hatott is és egymás után vagy 4x voltam wc-n mire jött ebéd után a vizit már az 5. is megvolt és még a doki is viccelődött vele ,hogy a jelölés már olyan mint egy kerítés a papíromon.Délután jött Attila és Ágiék is ,mert ő meg másnap indult vissza Angliába ,mert ott melózik.Eljött a húga Emese is.Aranyosak voltak ,mert hoztak nekem egy kazal újságot.Tudtam mit olvasni a hétvégén. Beszélgettünk,nevetgéltünk ,de sajnos nem tudtak sokáig maradni ,mert készült Ági az útra.

6. nap

Ma reggel úgy ébredtem ill. hát az éjjel is szenvedtem mert valami miatt felfújódtam.Később kiderült ,hogy a rostos üdítőtől amit előző nap ittam....túl rostos volt.Ma hívott anya ,hogy majd Mamáék és Katiék(nagynéném)jönnek majd hozzám.Később mikor beszéltünk lebuktak ők is mert halottam a Gps-t ahogy mondja az instrukciókat és bevallották ,hogy ők is feljönnek hozzám.Egyszerre ért oda hozzám mindenki még Attila is.Kaptam mindenkitől üdítőt meg mindent. Anya mesélte később ,hogy Katiék mondták ,hogy szeretnének ők is segíteni és vesznek nekem az Avemárból és tudnak adni 1 üveg Culevitet mert van nekik.Nagyon kedves tőlük és ez utal is köszönöm szépen.Miközben beszélgettünk ,hoztak 3 Babát oda az emeletünkre etetni. Olyan édesek voltak és a nővér olyan rutinnal vitte őket ,hogy mi csak lestünk.Délután a szobatársakkal is beszélgettünk és nevettünk.Este mikor kérdezte a nővér ,hogy kérünk-e fájdalomcsillapítót vagy altatót én kértem egy fájdalomcsillapítót ,hogy biztos ami biztos tudjak aludni.Kaptam egy kis fehér gyógyszert.Később vettem be mert még nem akartam aludni ,hogy ne ébredjek fel hajnalban.Később mikor bevettem akkor pár perc múlva éreztem ,hogy lelassult a beszédem és arra emlékszem hogy oldalamon fekve aludtam el.Fájdalomcsillapító helyet altatót kaptam amitől reggel 4-ig tudtam aludni.

7. nap

A vasárnap egész jól telt.Reggel lementünk a büfébe az egyik szobatársammal és vettem egy kis görög salátát meg egy gesztenyepürét.Nagyon finomak voltak.10-től volt látogatás délig és mindenkihez jöttek látogatók.Attilát le is kísértem mikor ment el a büféig.Mikor elmentek a látogatók délután végig nevettünk a szobatársakkal.Még jó ,hogy egyikünk se főleg nekem nem volt hangom rendesen meg hát nem is tudtunk rendesen röhögni a hasunk miatt mert különben lett volna olyan hangzavar hogy ránk is szóltak volna.Mondjuk csodálkozom ,hogy így se szóltak ránk.:)Négyünkből 3-an mentünk haza másnap és hát már este mindenki várta.Én egész éljel nem tudtam aludni.

8.nap

Reggel már 5-kor lementünk Ildivel meginni egy forró csokit a földszintre mert nem tudtunk aludni.még 8 óra előtt lementünk a büfébe és Én vettem egy hamburgert mert már nagyon megkívántam és egy kis salátát reggelire,mert már a kórházi kajának a szagától is rosszul voltunk mindannyian. Mikor felértünk és elkezdtünk enni akkor jött a nagy vizit.Jött az osztályvezető doki is és még ki is nevették a hambimat.Mondta a másik doki ,hogy ma megyek haza erre az osztályvezető ,hogy "még a reggeliét megeheti?"meg kérdezték tőlem ,hogy "külön konyhán vagyok?".A szobatársamnak meg mondta ,hogy hát igen addig kell hazamennie még jó idő van így viccesen,mert amúgy nagyon szép napos idő volt.Mikor mentek ki még odaszólt nekem az osztályvezető hogy jó étvágyat.Kértem betegszállítót már péntek óta mert hát itt Szegeden 2 nappal előtte kell szólni ha helyben haza akarod vitetni magad,de szólt reggel a nővér ,hogy csak másnap tudna hazavinni a szállító.Telefonáltam apáéknak és apa mondta ,hogy jön majd értem.Mondta ,hogy kb 11 körül ér oda .A zárójelentést is csak 10 -11 órára ígérték. 11 órakor telefonált sógornőm ,hogy baj van ,de nem komoly.Csak ők jönnek értem mert apum elütött egy őzet és az árokba van az autó.Hát kikerekedett a szemem ,de folytatta ,hogy apumnak semmi baja sem lett és az autónak is csak annyi ,hogy a hűtője leszakadt.Tesómék jöttek értem és utána haza húztuk apát.Itthon mondta el, hogy nem akart megállni neki ott senki ,hogy segítsen csak egy nő és még a végén kiderült hogy egy Alveo néven futó végül is immunerősítőt forgalmaz és apa vett is tőle egy üveggel.Azért ez is érdekes mert ha nem üti el az őzet akkor nem találkozik a nővel és nem vesz nekem immunerősítőt .Ennek is oka volt ,hogy az az őz kiugrott apa elé és nem lett neki semmi baja.De most már itthon vagyok és napról napra jobban is érzem magam ,főleg ,hogy a saját ágyamban alhatok.

Most már kivárom a két hetet és érdeklődök a szövettan után.Jövőhéten kell mennem itta dokimhoz a Női Klinikára ,hogy szedje ki a varratokat. Épp ma számoltam meg durván 43 öltés van:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése