2010. szeptember 29., szerda

Szövettan!

Tegnap kimentem anyához a konyhába(külön épületben van) és megláttam a postaládában ,hogy van benne valami levél.Megnéztem és megjött a szövettan eredménye.Felolvastam anyának és megbeszéltük ,hogy hát kemo következik ,mert hát erre is számoltunk.Mikor bejöttem a szobába Attilához és ő is elolvasta már minden rossz végigfutott az agyamon.Az állt benne ,hogy a petefészek daganatnak az áttétje és én úgy vettem ki a leírtakból ,hogy van ill. volt újabb daganat is.Ma bementünk Attilával a dokihoz és ő azt mondta ,hogy majd menjek vissza jövőhetén és megbeszéljük a kemot meg a varratszedést is ,mert most még nem lehet elkezdeni mert még csak most van 2 hete ,hogy műtöttek és várni kell még ,hogy gyógyuljon a seb.A varratszedéssel pedig azért kell még várni mert szombaton megijesztett,hogy kifolyt a sebemből valami,úgy néztem ki mint aki bepisilt.Az ügyeleten azt mondták ,hogy vastag ugyebár a hasfalam és a műtét miatt ott elhal a zsír és az folyt ki...egy kis természetes fogyás :D:D .Még nem jött meg a bioptron lámpa amit anya vett ,de nagynéném férje felhívta anyát és mondta ,hogy míg nem kapjuk meg a mi lámpákat ő kölcsönadja az övékét ,mert nekik is van.Nagyon rendes tőle így el tudjuk kezdeni az immunerősítést és a sebem gyógyítását is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése