2010. augusztus 16., hétfő

Nyaralás!

Sajnos 1 hét után tegnap hazaértünk a Balcsiról.Nagyon jól éreztük magunkat és ki tudtunk egy kicsit kapcsolódni. Próbáltunk nem gondolni arra mi vár ránk ha hazaérünk ,de előfordult , hogy nem tudtam másra gondolni. Minden este bementünk Gabival, a kislányával Indivel és Attilával a központba és sétálgattunk, fagyiztunk...




Esténként megittunk Attilával 1 üveg vörösbort közben beszélgettünk, nevettünk.A Balatonban is tudtunk minden nap fürdeni, egyik nap a bolyán túl is bementünk jóval és csak öleltük, csókoltuk egymást. Nagyon jó volt csak ringatózni a vízben.



Egyik nap Grilleztünk ill. Ati volt a főszakács és csirkemellet és halat sütött nekünk.





Péntek este Indit elvitte a a mamája a vidámparkba ahol a mozgáskorlátozottaknak és a 60 év felettieknek ingyenes a belépés egyébként 2000 Ft és mindent korlátlanul lehet használni.Gabival mi is utánuk mentünk és engem ingyen beengedtek és megnéztem Indit ,hogy lovagol a pónilovakon utána én is felültem a polipra és egy hullámvasútra. Egyszer csak elkezdet csepegni az eső és elindultunk haza. Ekkor már Gyula is ott volt (Gabi férje) ő felkapta Indit és ahogy tudtunk siettünk a szállásra ami nem is volt mesze kb 5 perc ,de mi nagyon eláztunk mire visszaértünk.



Másnap reggel apa telefonált , hogy hány szám alatt lakunk mert megnézték a neten és ,hogy amit ígértünk pálinkát abból tudunk adni vagy a mikesbe kell megigya? 3 perc után ismét hívott ,hogy "nagy házba lakunk és hogy az utcára néz az ablakunk" ekkor már mentem ki ,mert tudtam ,hogy ott vannak. Feljöttek megnézni minket és fürödtünk egyet a Balcsiba és megebédeltünk a központba utána jöttek is haza.
Este is mentünk és már Attilát is beengedték és ő dodzsemezett végig mert ő azt szereti én meg mentem a polipra egymás után egy párszor. Most kiéltük a 2. gyerekkorunkat. Mikor visszaértünk a szállásra megvacsoráztuk a korábban vett gyrost és megittunk hozzá egy pohár bort. Fájó szívvel feküdtünk le mert másnap indulnunk kell haza . De jól éreztük magunkat és vágyunk vissza. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése